1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en bestellen bij je bestelling.

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Bestel je gepersonaliseerde posters of artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. 

4. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@winkeltjevananne.nl 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2015 - 2020 winkeltjevananne.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel